2012-08-22

宇宙少女-私心整理 vol.0

這個,想整理一下洪申豪(透雜)的一些曲子。決定另闢一篇新文章做整理。
希望,是合法的。哈哈,殺毀。

- - - - - - - - -
洪申豪/



/ 收錄於透明雜誌FOREVER


SUPER JUNIOR HIGH SCHOLL
Lyrics
/
有時候我希望全世界的人通通都去死
瞧不起我的人
欺負過我的人
欺騙我的人

也許你會覺得
「這個人真的好幼稚」
但是最起碼這點我還算誠實
難道我心情不好還要祝全世界的人幸福快樂?

所以有時候我希望全世界的人通通都去

死。






原曲:Another Sunny Day-anorak city




原曲:eastern younth-夜明けの歌
(催淚歌)




原曲:Cody ChesnuTT-5 On A Joyride
(超好聽的,淚汪汪)
 
太好聽了,所以附上歌詞
/
Sitting here thinking about yesterday,
how we shared a laugh and played,
how we celebrated all my good news.
just me and you.
black boy sits behind the cage,
amongst so many friends, in his days,
his true purpose is to show the world its truth, to his big ideas,
and some dont say another word,
he says and smiles: come along for the ride.

1, 2, 3, 4, 5, so many friends,
come along for the ride.
and after you can breahe,
say the first thing on your mind,
you'll feel so satisfied.
come along for the ride.
on a joyride.

friday's giving birth to saturday,
and sunday's left behind, we've sinned,
we've been born again, on our way to them,
if we ever make it there,
so many pretty lies, in my eyes,
come along for the ride.

1, 2, 3, 4, 5, so many friends.
and to the weekend, jsut before the swinger and the big boy, becomes history, come along for the ride.
come along for the ride,
come along for the joy ride.

肥前屋的歌(整個適合情人節到爆炸!)
歌詞
/
想和妳聊天 想和妳逛街
如果妳肚子餓 我請妳吃飯
喜歡妳微笑 喜歡妳大笑
想牽著妳的手 被朋友看到
雖然妳和我的想法很不同
雖然妳喜歡的音樂我全不喜歡
好像有點喜歡妳
誰快來阻止
我好像有點 真的好像有點
我好像有點喜歡上妳



歌詞
/
嘿 快點醒來 快點醒來 因為冬天要快要過了。
嘿 快靠過來 快靠過來 快靠過來我的身邊還有點冷.
沒人相信 沒有關係 我會保守這個秘密、不用在意別去關心 我知道更美的風景。
從不抱怨心情不好 像月亮一樣安靜的妳啊、或許比全世界的人更能了解這生命的道理。
快點醒來 快靠過來 這冬天就快要過了 春天就要來了。



/ 收錄於透明雜誌 我們的靈魂樂





- - - - - - - - -
Cosmosgirl 私心整理 vol.0   OVER!

沒有留言:

張貼留言